Avatar billede dj__christian Nybegynder
11. februar 2004 - 13:37 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Pentium Centrino

Hvad er forskellen på en P4 og en Pentium Centrino i en bærbar? Ved godt at Centrino'en kan holde mere strøm.. Men.. hvad med MHz? Yder en Pentium Centrino 1.5 GHz lige så meget som f.eks. en P4 2.4 ? Eller.. er den ligesom en Intel Celeron f.eks. 1.7 GHz?
Hvis der er nogen der har nogen links til nogen go'e sidder hvor jeg kan læse mere om den ville jeg også sætte pris på det..
På forhånd tak..
Med Venlig Hilsen
Christian
Avatar billede sukos Juniormester
11. februar 2004 - 13:58 #1
Har ikke noget konkret svar, men et link kan du da få! :O)
Avatar billede sukos Juniormester
11. februar 2004 - 13:58 #2
Avatar billede espersen Novice
11. februar 2004 - 14:02 #3
Centrino er ikke en speciel processor! : Det er en samling af flere elementer der gør at en laptop kan kalde sig Centrino ;o) (bl.a. pentium m CPU, chipsæt)

læs evt. denne vedr valg af Bærbar, hvori der også skrives om processorerne.

http://www.eksperten.dk/artikler/133
Avatar billede dj__christian Nybegynder
11. februar 2004 - 14:27 #4
Jamen.. tak for linkene begge 2...
Jeg har fået svar på mit sprøgsmål.... :)