Avatar billede rea Nybegynder
23. september 1999 - 12:16 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Starte fil automatisk

Kan man undgå at få dialogboksen op, hvor man får muligheden for at gemme programmet (filen) eller køre det? Jeg har f.eks. en bat-fil som jeg gerne vil have starter, når man klikker på linket.
Avatar billede jumper Nybegynder
23. september 1999 - 12:18 #1
Nej, det kan du ikke.

/Thor
Avatar billede villadsen Nybegynder
23. september 1999 - 12:21 #2
Det afhænger af browseren.
Jeg mener det er udelukket at kunne eksekvere en bat-fil uden nogen form for advarsel på brugerens maskine.
Det vil ihvertfald være en KÆMPE sikkerhedsfejl, eftersom filen fx. kunne indeholde
del *.* /s el. lign. og hvis det skal være rigtig avanceret kan man slette filerne uden mulighed for bekræftelse heraf.

Så prøv at finde en anden løsning.