Avatar billede nuna Nybegynder
12. februar 2004 - 15:44 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Hvem vil lave en database

Jeg har en opgave til en hurtig databasenørd, er det noget :-)
Avatar billede jinxit Nybegynder
12. februar 2004 - 15:45 #1
Det kunne nok være...
Avatar billede jinxit Nybegynder
12. februar 2004 - 15:46 #2
erik [ at ] irole [ dot ] dk
Avatar billede swaxi Nybegynder
12. februar 2004 - 15:47 #3
kanske - kommer an på, hvad opgaven lyder på.
info@kyberfabrikken.dk
Avatar billede phylox2 Nybegynder
12. februar 2004 - 15:48 #4
jt@anoa.dk - Anoa ApS
Avatar billede paultodobom Nybegynder
12. februar 2004 - 15:50 #5
Du er meget sparsom med info. Kan du sige lidt mere? Opgavens størrelse, får vi de 30p eller venter der cool cash, hvilken db...? /Paul
info[at]axent[dot]dk
Avatar billede nuna Nybegynder
12. februar 2004 - 15:55 #6
jeg mangler en base hvor jeg kan registrere en opgave, hvem den er tildelt hvornår den forventes færdig. derudover skal man kunne lave en totalliste og en liste over igangværende opgaver. så skal man kunne lave et statistisk udtræk til regneark.
Avatar billede paultodobom Nybegynder
12. februar 2004 - 15:58 #7
ok, men sætter du mere end 30p på højkant, hvornår er deadline, hvilken db?
Avatar billede swaxi Nybegynder
12. februar 2004 - 16:06 #8
så det er ikke en database, du mangler, men et opgavestyrings-syatem ?
skal det være webbaseret, eller skal det køre som et almindligt (windows) program ?
Avatar billede nuna Nybegynder
12. februar 2004 - 16:08 #9
Deadline 1 måned, jeg har kun sat 30 point, da jeg gerne vil "snakke" med den jeg vælger personligt. og prisleje det må vi aftale
Avatar billede nuna Nybegynder
12. februar 2004 - 16:10 #10
det skal være et almindeligt (windows) program, opgavesystem, what ever
Avatar billede swaxi Nybegynder
12. februar 2004 - 16:17 #11
iflg. reglerne på eksperten, må du ikke både udlove point + betaling. (eller det må du godt, men så skal produktet gøres offentligt tilgængligt) derfor bør du i såddan en situation udlove 0 point. du kan bare svare, og give pointene til dig selv - ingen grund til at oprette et nyt spørgsmål.

der findes et hav af den slags programmer rundt omkring. jeg vil tro, at du ved, at undersøge mulighederne, kan finde et, der passer til dine behov, og bruge det. det vil være væsentligt billigere, end at hyre en programmør.
Avatar billede dd-man Nybegynder
12. februar 2004 - 16:26 #12
Du er meget velkommen til at kontakte mig på dipo@it.dk - På forhånd tak
Avatar billede nuna Nybegynder
12. februar 2004 - 17:14 #13
--> swaxi: har ellers haft kontakt med et allerede færdigt opgavesystem, skulle blot tilrettes men vedkommende skulle have en mindre bondegård.
Avatar billede swaxi Nybegynder
12. februar 2004 - 17:43 #14
du skal nok passe på, at du ikke køber noget, der kan en masse du ikke har brug for. det lyder som noget, der kan klares med et par macroer i access eller excell.
Avatar billede nuna Nybegynder
12. februar 2004 - 18:26 #15
--> swaxi: det er jeg godt klar over, men systemet skal hvile i sig selv.
Avatar billede vallemanden Nybegynder
13. februar 2004 - 00:48 #16
Jeg kan hurtigt lave et lille program(windows appilkation) til dig der køre i en paradox database
Hilsen
Vallemanden
prog@night.dk
Avatar billede nuna Nybegynder
13. februar 2004 - 01:39 #17
Kan I ikke give et svar allesammen, så kan I dele point.
Avatar billede nuna Nybegynder
14. februar 2004 - 21:51 #18
nå, ingen ønsker åbenbart points så jeg lukker