Avatar billede amadeus Nybegynder
14. februar 2004 - 13:29 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvad ville i give for et Sony DSC-P92

Jeg vil lige høre hvad I ville give for et Sony Cybershot DSC-P92 ( http://www.digitalcamera-hq.com/sony-cybershot-dscp92-reviews.html ) fra den blå avis, hvis man tydeligt kunne se at det havde været åbnet, den lille ring udenom linsen var væk og man tydeligt kunne se at der havde været en skruetrækker ind og rette på de store ringe der holder selve linsen og kører ud og ind. Det kan dog tage billeder, men levetiden er lidt tvivlsom.

Hvor meget ville I give for sådan en, eller hvor meget tror I man kunne få en til at betale?

Der er selvfølgelig ikke memory stick med...
Avatar billede fcs Novice
14. februar 2004 - 15:54 #1
Jeg ville ikke købe det overhoved. Hvis der har været pillet ved det, kan det jo fejle dagen efter købet og så står du med håret i postkassen. Ingen garanti, ingen rettigheder. Køb hellere et brugt, som ser ud til at være i bedre stand eller endnu bedre: Spar sammen og køb et nyt om et stykke tid ;o)

Hygge

FCS
Avatar billede amadeus Nybegynder
14. februar 2004 - 15:57 #2
bare rolig jeg har skam heller ik tænkt mig at købe det :)
Min ven har smadret sit kamera meget grundigt, og jeg har repareret det... han tror vidst nok at han kan sælge det i dba, og jeg prøver at tale ham fra det... Bare lige en undersøgelse for at se om der var nogle der ville gi noget for det. Men i hvert fald, tror du han kan få over 200 kroner for det?
Avatar billede fcs Novice
14. februar 2004 - 15:59 #3
Der fødes jo fjolser hvert øjeblik, men moralsk ville jeg selv have svært ved at sælge det videre...... Det må jo være op til ham om han vil gøre det.