Avatar billede uhygge Nybegynder
14. februar 2004 - 20:52 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Mit bundkort vil slet ik starte op.

Hey allesammen...!!

Som sagt vil mit bundkort slette ik starte, der kommer slet ik strøm til, der går slet ik strøm gennem processoren, kortet er blevet sendt tilbage og testet og vi fik beskeden om alt var i orden. Men det er det tydeligvis ikke... Mit spørgsmål går så på hvad kan jeg gøre??

min PSP burde være stor nok. (340 W)
Avatar billede awat Nybegynder
14. februar 2004 - 20:55 #1
Prøv og se om der overhovdet er strøm på stikket. Prøv med andre kabler. Når det virker hos dem så skulle det også gerne virke hos dig.
Avatar billede uhygge Nybegynder
14. februar 2004 - 20:55 #2
Bundkortet er et asus p4p8x sorry fik ik lige det med
Avatar billede uhygge Nybegynder
14. februar 2004 - 20:55 #3
Der er strøm på stikket bundkortet lyser og indikere der er strøm på men det kan bare ik starte op....
Avatar billede donwang Nybegynder
14. februar 2004 - 20:57 #4
Du har vel ikke sat det lille stik i bundkortet, der gør fra powerknappen på fronten?
Avatar billede donwang Nybegynder
14. februar 2004 - 20:58 #5
Det er nogle meget små stik..
Avatar billede uhygge Nybegynder
14. februar 2004 - 21:01 #6
Det hele er sat rigtig i... så det er heller ik det... :/
Avatar billede uhygge Nybegynder
14. februar 2004 - 21:26 #7
Ingen andre som har nogle forslag??
Avatar billede serverservice Praktikant
14. februar 2004 - 23:08 #8
Jeg ville da også foreslå at du undersøgte dine leds-stik . power sw og hhd led reset sw , speaker.
en sidste fejlmulighed kunne være strømforsyning, men her er en guide.
http://www.chieftec.de/manual_print.php?language=uk
Avatar billede uhygge Nybegynder
16. februar 2004 - 19:52 #9
Hmmm intet ga held...
Avatar billede uhygge Nybegynder
16. februar 2004 - 19:52 #10
påplp
Avatar billede uhygge Nybegynder
16. februar 2004 - 19:52 #11
ø,låø,