Avatar billede x-party Nybegynder
16. februar 2004 - 13:12 Der er 1 kommentar og
1 løsning

To brugere der skla have rettigheder til at i den samme mappe

Hej, Jeg står her, og skal bruge et par brugere der har rettigheder til at gå ind i fx brugeren peter's private mappe.

eller et eller andet hvor der er flere brugere der har rettigheder til at slette og gøre hvad de nu ellers vil, kan det lade sig gøre?
Avatar billede fimp Nybegynder
16. februar 2004 - 13:26 #1
Du skal oprette en gruppe som de to brugere skal være medlem. Det kan gøres med userdrake.
Avatar billede x-party Nybegynder
16. februar 2004 - 14:39 #2
Hej fimp,

Jeg har oprettet to brugere nu...
En ved navn Henrik og en ved navn Peter.... jeg har også oprettet en gruppe ved navn brugere, hvor jeg har gjort de to brugere medlem af, med de har stadig ingen rettigheder til at gå ind i hinandens mapper. Kan du evt. hjælpe mig med et par billeder af hvordan det skal se ud?