Avatar billede bennytordrup Nybegynder
16. februar 2004 - 14:50 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Flere accepteret mails ved flere svar

Hvis der fra samme bruger er givet flere svar i et spørgsmål, bliver der modtaget en "svar accepteret" mail for hvert afgivet svar.
Avatar billede fromsej Praktikant
16. februar 2004 - 15:04 #1
Det irriterer også mig, løsningen må være kun at svare en gang, og så kommentere i alle andre indlæg.*S*
Avatar billede hcma Novice
16. februar 2004 - 15:16 #2
prøver at huske det.  Jeg har set at mange (bl.a. mig) ofte skriver kommentarer og først lægger et svar, når der bedes om det.
Det er nok et spørgsmål om temperament, men jeg føler, det tvinger spørgeren til at vurdere hvilke(n) kommentar(er) der bedst løser vedkommendes problem.
Avatar billede bennytordrup Nybegynder
16. februar 2004 - 15:26 #3
En anden løsnng ligger i at implementere den gamle funktionalitet. Var der afgivet et svar fra en bruger, blev øvrige svar kategoriseret som "Fortsat svar".
Avatar billede bennytordrup Nybegynder
18. august 2010 - 12:25 #4
Lukker