Avatar billede trigemini Nybegynder
16. februar 2004 - 22:01 Der er 1 kommentar

Freelance udvikler CPP, fuld tid

Vi søger en freelanceudvikler med solid C++ erfaring (Microsoft), MFC. samt erfaring med Oracle.

Der er tale om en opgave med opstart 1.3.2004 hos vores kunde på Vestsjælland.  Opgaven SKAL løses onsite hos kunden.  Der er tale om en opgave der vil vare resten af året!

Har det din interesse, så skal vi bruge detaljerede oplysninger om hvad du før har lavet og niveauet af dine kompetencer (opret dig evt. selv i vores emnebank på www.trigemini.dk).
Avatar billede theprofessor Nybegynder
16. marts 2004 - 18:43 #1
Jeg bor i Kbh, har undervist i C++, MFC, og andre oo-sprog.
Lad mig høre mere om opgaven og lønide...

headhunter@dkmail.zzn.com