Avatar billede stagg Nybegynder
16. februar 2004 - 22:21 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Mindre dansk tekst oversættes til engelsk

Hej...
Er der nogen der kan hjælpe mig med at få oversat dette til engelsk?? :)

I starten fortæller dr. Mortimer  Dr. Watson og holmes en historie om baskervilles familien. Han fortæller om en aften hvor Hugo og nogle andre fyre kidnappede en ung pige, mens hun var alene på farmen. De lukkede hende inde i et tårn, hvorfra hun dog hurtigt slap fri. Da de opdagede dette, skyndte de alle sig ud for at finde hende. Hugo red i forvejen, og da hans folk fandt pigen, var hun død, og det samme var hugo. Sir Charles døde ”On the moor” under lige så mystiske omstændigheder. De eneste spor efter andre, var nogle hund eller bjørne lignende poteaftryk. I området ”the moor” har der netop været en frygt blandt folk, der mener, de har set en stor hund – eller bjørn. Watson og holmes fortsætter sagen, og de får igennem historien gennemsøgt  23 hoteller for avisklip fra the times, med mere. De tager nu til Basker ville hall, og efterforsker sagen. Her kører de en masse igennem og finder sammenhænge, jager den eftertraktede ”Bjørn”. Det ender da også med at de får løst trådene ud, og skudt bjørnen. Da bjørnen bliver skudt, var den oversmurt med fosfor.
Avatar billede fcs Novice
16. februar 2004 - 22:23 #1
Kigger lige på det :o)
Avatar billede fcs Novice
16. februar 2004 - 22:34 #2
In the beginning, Dr. Mortimer tells Dr. Watson and Holmes a story about the Baskerville family. He tells them about an evening when Hugo and som other boys kidnapped a young girl while she was alone on the farm. They locked her up in a tower, which she soon escaped from. When they discovered this, they all rushed out to find her. Hugo rode ahead and when his men found the girl, she was dead and so was Hugo. Sir Charles died on the moor under equally suspicious circumstances. The only tracks after other beings were some dog- og bear-like pawprints. In the moor, people are afraid - some say they have seen a large dog og bear. Watson and Holmes continue with the case and throughout the story, they search 23 hotels for newspaperclippings from The Times, etc. They now go to Baskerville Hall and investigate the matter. Here they go through a lot and discover different connections and hunt the sought after bear. Finally, they solve the case and shoot the bear. When they have shot the bear, they discover that it was covered in phosphorus.

Sådan ;o)
Avatar billede fcs Novice
16. februar 2004 - 22:35 #3
Stagg>> Kender du brugeren Sabian herinde?
Avatar billede stagg Nybegynder
16. februar 2004 - 22:40 #4
okay.. mange mange tak :)
Ja jeg gør... Det er en af mine veninder ;)
Avatar billede stagg Nybegynder
16. februar 2004 - 22:47 #5
- Hvorfor :s
Avatar billede fcs Novice
17. februar 2004 - 18:39 #6
Synes bare at jeres to spørgsmål lignede hinanden ;o)

Takker for point

Hygge