Avatar billede ronni112 Nybegynder
17. februar 2004 - 14:26 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Dygtig programmør søges (ASP)

Vi er 2 unge fyre som er i gang med et genialt koncept som vi ikke kan komme nærmere ind på her. Det eneste vi kan sige er at vi er de første med et sådan koncept.

Vi er henholdvis en programmør og en marketings  mand og har kontakt til en dygtig prof. designer. Vi mangler en programmør som kan hjælpe os, da det skal meget hurtigt op at køre.

Du tilbydes løn efter resultat.

Du skal kunne kode asp flydende, overholde standarder og vide hvordan koderne kodes så systemet er mest stabil. Kendskab til mailserveropsætning kan være en fordel, men er ikke et krav

Er du interesseret så kontakt mig på mail: Ronni@Plindstrup.dk eller via MSN: Ronni_Plindstrup@sol.dk

Kun seriøse henvendelser
Avatar billede ronni112 Nybegynder
17. februar 2004 - 15:24 #1
Lidt mere information om os der vil starte projektet
Vi er som sagt 2 personer.
Den ene har en baggrund som ansat i Jubii A/S og arbejder som sælger i et marketingsfirma.

Den anden (mig) har mere end 200 timers kurser i marketing og salg. Arbejder lige nu som marketingsabsvarlig for et hostingfirma.

Henvendelse skal ske snarest! Vi håber at kunne byde netop DIG velkommen i et team af unge mennesker der alle brænder for at skabe succes fra bunden! Dog er din alder ligegyldig. Bare du kan lide at knokle og tjene penge derefter!
Avatar billede pixeldude Nybegynder
17. februar 2004 - 17:40 #2
Send mig noget mere info på eksperten@dammark.net.
I kan læse mere om mig på www.dammark.net.
Avatar billede triple-x Nybegynder
17. februar 2004 - 18:08 #3
hvordan kan du sige at i er de første med sådan et koncept... menes der så i Danmark eller på verdensplan?, og hvordan har i undersøgt dette?
Avatar billede zuiq Nybegynder
19. februar 2004 - 14:56 #4
Send mig mere info her: mads@shadeless.dk , se evt. min hp: www.shadeless.dk
Avatar billede cyigen Nybegynder
22. februar 2004 - 15:19 #5
I kan kontakte mig på: invipun(at)hotmail.com

Jeg kunne godt tænke mig mere information om hvor stort projektet er (hvor meget arbejdskraft projektet kræver)
Avatar billede triple-x Nybegynder
23. februar 2004 - 09:12 #6
synes det virker utroligt useriøst at der ikke bliver besvaret på vores spørgsmål
Avatar billede ronni112 Nybegynder
28. marts 2004 - 08:07 #7
Folk der var interesserede kunne kontakte mig på MSN!
Ikke omvendt :)

Vi har fundet dem vi skal bruge
Avatar billede ronni112 Nybegynder
03. maj 2004 - 00:18 #8
Folk der var interesserede kunne kontakte os på de oplyste kontaktoplysninger.
Alle dem der har taget kontakt har også fået svar
Det er ik min skyld at nogen vælger at skrive deres svar herinde...

Men altså. Vi er stadig åbne for henvendelser
Avatar billede triple-x Nybegynder
03. maj 2004 - 09:28 #9
ronni112 - så går konceptet af eksperten lidt væk. Så kunne i lige så godt ha oprettet en annonce i en avis hvor der står i søger en programmør, kontakt på bla bla.

Vi har været interesseret, men manglede at få udybet nogle ting. Som jeg ser det burde det ha foregået over eksperten.

Men lad os glemme sagen og husk at lukke dit spørgsmål.
Avatar billede ronni112 Nybegynder
28. juli 2004 - 19:44 #10
Lukket