Avatar billede tspdk Nybegynder
18. februar 2004 - 12:32 Der er 4 kommentarer

Database låser sig selv online på serveren

550: The process cannot access the file because it is being  used by another process.

Denne fejl opstår ligepludselig på den server jeg er hostet på. Fejlen kommer også selv om jeg ikke arbejder med den database som der med et har en LDB fil online på serveren. Når det sker låser hele sitet sig og ASP kan ikke afvikles... Men flade HMTL filer kan den godt køre med.

Fejlen er kommet flere gange, men med forskellige MDN filer online. Jeg bruger JET Engine 4.0.

Der er nu en lille kamp i mellem min webhotel udbyder og mig om hvem der har fejlen.

Jeg er hostet på en Windows 2003 server.

Jeg håber der er en der ude der ved noget om det her.
Avatar billede hekla Nybegynder
18. februar 2004 - 14:39 #1
Du har større chance for et svar, hvis du spørger i asp-kategorien.
Avatar billede tspdk Nybegynder
18. februar 2004 - 14:52 #2
oki
Avatar billede hekla Nybegynder
24. februar 2004 - 16:53 #3
Du skal lukke spm.
Avatar billede hekla Nybegynder
05. marts 2004 - 18:37 #4
.