Avatar billede mula Nybegynder
18. februar 2004 - 13:50 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

en vudering af sitet www.aima.dk ønskes

Hejsa Eksperter.
Jeg kunne godt tænke mig at få lidt feedbackup på opbygningen af sitet www.aima.dk

På forhånd tak for alle svar
mvh
Mula
Avatar billede lordhead Nybegynder
18. februar 2004 - 14:25 #1
Hvor er indholdet?
Avatar billede mula Nybegynder
18. februar 2004 - 14:32 #2
hmm  ( noget som måske ikke er klart her) du skal trykke på linien velkommende til aima instituttet fra forsiden , hvis du trykke på billedet kommer du til en præsentation.
mvh
Munir
Avatar billede bas Forsker
18. februar 2004 - 14:58 #3
Venstrestil Dansk, engelsk, svensk.

Pas på med for lange linier, da det
nedsætter læsevenligheden.
De linier du har kan efter min mening
sagtens være halv så lange.

Lav luft mellem punkterne af hensyn
til overskueligheden.

Jeg vil nok også fjerne borders på cellerne
til brødteksten,

/Martin
Avatar billede lordhead Nybegynder
18. februar 2004 - 15:07 #4
I så fald virker siden ikke optimalt, da man først skal ind på en underside for derefter at se en java-presentation, som det ikke er sikkert alle kan se.

Gennerelt bryder jeg mig heller ikke personligt om layoutet, men det er vel en smagssag. jeg er mere til de mere moderne designs. Jeg synes ikke det virker så proffesionalt heller. Men hvis dette var en vurdering i 1998 så var det en ok side.

Karakter @ 2004 - 7@13 fra mig.

/Rune
Avatar billede jps6kb Novice
19. februar 2004 - 09:01 #5
Jeg er ikke vild med farvesammensætningen... jeg kunne godt tænke mig noget kontrast så man havde et eller andet udgangspunkt i stedet for at "flyde" rundt på siden.
Avatar billede mula Nybegynder
24. februar 2004 - 12:49 #6
tak for alle svar indtil nu,

lordhead kan give eks. på hjemmesider som du finder mere moderne? jeg har forresten fået rettet forsiden så der forhåbenlig ikke skulle være tvivl om hvordan man kommer videre. og nu er forsiden java fri, jeg håber at kunne finde en måde at undersøge browseren på om den understøtter java så brugere kan orienteres inden at personen linker videre.
bas ang lange sætninger er det taget til efterretning.
jps6kb farverne fungere heller ikke optimalt for mig, men farverne er taget fra logoet og ønskes anvendt af hjemmesidens ejer.
I skal nok alle få point men vil lige se om der ikke skulle komme mere inden jeg lukker
Avatar billede mula Nybegynder
08. maj 2004 - 09:09 #7
lukker da der ikke kom flere svar