Avatar billede d.e Nybegynder
18. februar 2004 - 21:03 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Steam support

Vi prøver igen, men denne gang med lidt mere mading på krogen.

Hermed udloves 1000 point til den/dem der kan hjælpe mig med at spille STEAM igen...Disse point kan selvsagt kun uddeles af flere omgange,(opretter spørgsmål) har tidligere lagt emnet ind uden hjælp, og tror der er for mange nørder på eksperten til at hjælpe med noget så almindeligt´, men der må være en eller anden normal person der også bruger sin computer til andet end at kryptere porno....
Let the game begin
Avatar billede popsy Novice
18. februar 2004 - 21:05 #1
Glem det, 200 point er max, og du må ikke fordele over flere spørgsmål ! :)
Avatar billede d.e Nybegynder
18. februar 2004 - 21:06 #2
og
Avatar billede popsy Novice
18. februar 2004 - 21:08 #3
Flot argument: "og"

Det vil jeg se om jeg kan lære udenad, det er da grundlag for at bryde enhver regel/lov, og absolut umuligt at modsige! :D
Avatar billede d.e Nybegynder
18. februar 2004 - 21:11 #4
vel ikke forbudt at oprette et spørgsmål lydende " hvilket bogstav kommer efter a" og udlove 200 point for det??????????????????????????????????
Avatar billede popsy Novice
18. februar 2004 - 21:12 #5
Hehe, du kan jo lade det komme an på en prøve, gætter på din bruger ikke er her så længe, så nyd det mens det varer :-)~
Avatar billede d.e Nybegynder
18. februar 2004 - 21:13 #6
he he...må jo tage det som det kommer
Avatar billede exp Juniormester
18. februar 2004 - 21:21 #7
Ja, det kunne jeg da også godt tænke mig at se ;-)

Og til dit spørgsmål:
http://expfaq.1go.dk/?id=65#spil_spm
Avatar billede d.e Nybegynder
18. februar 2004 - 21:31 #8
Problemet er at steam support ikke svarer tilbage på 20 mails....Tror de har røget sig skæve og spiller pacman
Avatar billede d.e Nybegynder
18. februar 2004 - 21:31 #9
Var kun det ene problem....
Avatar billede fromsej Praktikant
18. februar 2004 - 21:48 #10
*SUK*
Endnu en stakkel der ikke har opfattet de finere nuancer i regelsættet.
Avatar billede d.e Nybegynder
19. februar 2004 - 21:37 #11
Fuck dig og dit regelsæt....paragrafrytter....spørger sgu om hjælp men i kan jo åbenbart ikke hjælpe med en skid andet end at diktere regler og retningslinjer...Blev du født med en lineal i røven????
Avatar billede d.e Nybegynder
19. februar 2004 - 21:38 #12
svaret er B
Avatar billede dmcn Praktikant
19. februar 2004 - 21:49 #13
d.e : Sitet har nogen ganske simple regler, som skal følges. Heriblandt er reglen om max 200 point, som du allerede har forsøgt at overtræde, samt reglen om sprogbrug. Smut ind forbi www.exp.dk/regler.phtml, læs reglerne og overvej om eksperten.dk virkelig er et sted for dig.

Betragt dette som første advarsel.
- n0rmality, coadmin
Avatar billede exp Juniormester
20. februar 2004 - 01:14 #14
Den bedste måde at få gode svar på dit spørgsmål, er at komme med et godt formuleret spørgsmål...