Avatar billede sad-peter-pan Nybegynder
22. februar 2004 - 12:57 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Alternativ til "lydoptager" uden 60 sekunders begrænsning?

Hej, er der nogen der kender et godt alternativ til "lydoptager" som er inkluderet i windows, og som af en eller anden latterlig grund er begrænset til 60 sekunder?

Mvh Thomas
Avatar billede sad-peter-pan Nybegynder
22. februar 2004 - 13:28 #1
Undskyld, jeg skulle have brugt søgefunktionen..

har fundet noget.
Avatar billede halifax Nybegynder
22. februar 2004 - 13:38 #2
All Sound Recorder XP er et alternativ som jeg bruger. Kan optage fra mange kilder og gemme i mp3 og wave format.
http://www.mp3do.com/

Du skal have spm. lukket ved at akceptere svar.
Avatar billede sad-peter-pan Nybegynder
22. februar 2004 - 13:41 #3
hver gang jeg klikker accepter, opdaterer browseren bare til den samme side.. og skriver:
Dit spørgsmål er besvaret, og du bedes derfor acceptere de svar som passer til dit spørgsmål og afvise de forkerte. Dette gøres under indlæggene.
Avatar billede bilde Nybegynder
22. februar 2004 - 13:55 #4
total recorder er et framragende program, som optager indtil du stopper, og indlæser også en lyd-driver programmet "ligger sig ind foran lydkortet" hvilket vil sige at den optager direkte fra kilden.
Avatar billede el-jacob Nybegynder
22. februar 2004 - 18:52 #5
Sad Peter Pan...

Du skal huske at markere dit navn ude til venstre først ;)

Prøv det og dit spørgsmål burde så fremstå som accepteret :)

MvH ||< El Jacob >||
Avatar billede sad-peter-pan Nybegynder
22. februar 2004 - 19:46 #6
nååh.. Ville det ikke være smartere hvis den automatisk markerede når der kun er et svar? :)
Avatar billede el-jacob Nybegynder
22. februar 2004 - 22:28 #7
Jo hehe det kan der selvfølgelig være noget om S.P.P. :P

Men er jo ikke CoAdmin eller lignende så jeg kan ikke sige dig om denne feature bliver mulig fremover.. :)

Du kan evt. skrive til en af dem (CoAdmin(istratorne)) og foreslå dem din ide..

.. eller også kan du jo håbe på at være heldig at de ser denne tråd ;D