Avatar billede mudgi5 Nybegynder
24. februar 2004 - 16:33 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hjemmeside design

Hejsa, jeg mangler et flot hjemmeside design der gerne på være nogenlunde samme farver som http://www.vicious.fac.dk (dog ikke former).

Jeg er åben for næsten alt og kan ligeså godt sige det er et design til en counter-strike clan da jeg ved mange herinde ikke engang tænker på at spilde tid på CS claner.

Inden svar bliver accepteret skal designet være sliced og sættes ind i et html dokument med tilhørende HELT billede af designet. Dette vil ihvertfald spare megen tid for koderen.

På forhånd tak.
Avatar billede hashkagen Nybegynder
24. februar 2004 - 17:01 #1
hmm? på http://www.vicious.frac.dk/ står der "coming soon"?
der kan ik laves så meget ud fra det?

CS ER OK! hvad hedder den klan?
Avatar billede designtrolden Nybegynder
24. februar 2004 - 17:19 #2
Hejsa
Prøv at kikke på www.graphicartist.dk - jeg ved ikk om det er et desgin du ku være interesseret i. Farverne kan jo ændres. og tag dig ikke af tekst o.l., men tag et kik
Avatar billede doggy82 Praktikant
24. februar 2004 - 17:49 #3
er igang, men hvad hedder klanen?
Avatar billede mudgi5 Nybegynder
24. februar 2004 - 19:21 #4
Clanen hedder Vicious - Som står med stor blå flot skrift på midten af den side jeg postede med i topic ;-)

hashkagen - Hvad mener du?
designtrolden - Jeg skal tænke over det, vil gerne se andres resultater før jeg kan give svar.
Avatar billede mudgi5 Nybegynder
29. februar 2004 - 14:30 #5
Så kan det sq også være ligemeget
Avatar billede Jman Praktikant
06. marts 2004 - 17:42 #6
så luk sp. ;)