Avatar billede phrame Nybegynder
25. februar 2004 - 12:08 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Logitech og garanti

Jeg har lige haft kontakt med logitech's support fordi mit quickcam 3000 var gået i stykker. Uden nogen spørgsmål har jeg fået det ombyttet til et pro 4000, et langt bedre webcamera.... super fed support...

jeg spurgte lidt ang garanti på tastaturer, de har mellem 3-5 år. Ofte laver de bare en ombytning til et bedre...

så folk kom i gang med at checke jeres logitech udstyr mod dets garanti periode. kan være du kan få noget fedt...

meld tilbage hvad i får
Avatar billede freeman Nybegynder
25. februar 2004 - 12:10 #1
Gad vide om det gælder hvis man er kommet til at tabe kaffe over sit, g det derfor ikke fungere mere :).. jeg har 2 som det er sket for..
Avatar billede zhark Nybegynder
25. februar 2004 - 12:18 #2
Kan tilslutte mig at garantien er helt i top! Jeg havde problemer med mit keyboard + mus der var før garantien blev 2 år, talte med dem i telefonen og spurgte om man kunne købe en ny receiver (mente det var den)... vi sender en - Sådan!
Avatar billede phrame Nybegynder
25. februar 2004 - 13:30 #3
@freeman: det var også noget jeg spurgte dem om... du kan få et rabatkort til deres webshop, tror vist det var 25% eller noget i den stil.... prøv at ringe til dem...
(taget fra logitech.com)
+45 35 44 55 16 Product Information
+45 35 44 55 17 Technical Help

@zhark... wow... jeg har aldrig været imponeret over support som den logitech giver...
Avatar billede phrame Nybegynder
14. april 2004 - 22:09 #4
lukker