Avatar billede 4b4dk Nybegynder
25. februar 2004 - 15:18 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

pda dør bare

Jeg har en pda (palm aero 1520) som virker fint når den er sat til stikkontakten.. men lige så snart jeg smider den af stikkontakten dør den. Jeg kan se at den ladede op da jeg satte den til første gang, og batteri indikatoren står også på 100% .. Backup batteriet er dødt.. men det burde ikke være problemet, da den som sagt kan starte normalt med strømforsyningen slået til.

Hvad kan være problemet? Jeg har kigget lidt rundt men kan ikke finde en løsning, ej. heller et support nummer til compaq?
Avatar billede bufferzone Praktikant
25. februar 2004 - 19:07 #1
Dit batteri er død, eneste mulighed er at købe et nyt, Hvis der stadig er garenti på kan det måske nytte at komtakte forhandleren, ellers ikke. Disse højtydende batterier skal behandler korrekt (og lidt forsigtigt) ellers dør de
Avatar billede 4b4dk Nybegynder
25. februar 2004 - 19:30 #2
Hvor kan jeg finde et batteri til en compaq aero 1500 model ?
Avatar billede bufferzone Praktikant
25. februar 2004 - 19:36 #3
Jeg ville kontakte compaq forhandleren ComIt. Hvis de ikke kan skaffe den eller/og oplyse prisen, så kan den ikke skaffes. Jeg skaffer dig det danske telefonnummer i morgen på arbejde. Deres net nummer er vist i belgien