Avatar billede nimoha Nybegynder
26. februar 2004 - 22:15 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til Windows MovieMaker 2

Hej....

Min ven har projektopgave, og han har derfor lavet en tegnefilm i Wndows MovieMaker til Windows Xp. Den er ret lang ca. 200 mb. Problemet er bare, at han ikke kan få den lavet til et filmformat, da den efter mange timer stadig står og converter og stadig er ved 0%.

Hvad kan man gøre for at fremskynde processen?

Vi håber på hurtig og god respons!!!!!
Avatar billede miss-g Seniormester
27. februar 2004 - 00:30 #1
Er det en halvgammel computer han har? En computer yder meget, når den konvertere film.

Han skal ihvertfald ikke bruge andre programmer imens - det gør processen langsommere. Sæt den evt. i gang om aftenen inden han går i seng og lad den arbejde om natten. Luk andre programmer ned.

Andet er der vist ikke at gøre.
Avatar billede miss-g Seniormester
27. februar 2004 - 00:31 #2
I kan ikke flytte filen til en anden computer der har windows movie maker, og prøve om den er hurtigere?
Avatar billede ffanno Nybegynder
27. februar 2004 - 00:33 #3
det er mig der har problemet... nej jeg har ikke en gammel puter... det er fordi jeg har lavet en film, men Ca. 2500 billeder, også lagggger den altså.....
Avatar billede nimoha Nybegynder
27. februar 2004 - 00:34 #4
I morgen har vi tænk os at tage hans harddisk i min 2,8 P4 med 1024 mb ddr ram. Tror du det så bliver bedre?
Avatar billede ffanno Nybegynder
27. februar 2004 - 00:36 #5
Yep ;)

hvis ikke der kommer et godt svar.!
Avatar billede nimoha Nybegynder
27. februar 2004 - 14:04 #6
lukker :(
Avatar billede mich-p Nybegynder
26. marts 2004 - 01:08 #7
Jeg har installeret movie maker 2, men når jer vil bruge en video-overgang så lukker programmet, hvad kan det være, og hvordan kan det afhjælpes ????