Avatar billede flemming Nybegynder
25. september 1999 - 02:01 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Point: Bevaret men ikke lukket

Hej

Hvis en bruger har fået et svar på sit spørgsmål, men ikke har gidet at acceptere hvad sker der så:

1) Ingenting
2) point fordeles automatisk mellem svar hvis der er gået mere end 7 dage.
3) spørgsmålet slettes ?

Er der et sted hvor man kan se hvor mange besvarelser man har "hængende ude". dvs spørgsmål som man har besvaret med som endnu ikke er accepteret ?

Jeg har været inde og kigge i "gamle" spørgsmål - og det virker især som om det er de små spørgsmål (5-30 point) der er problemer med at få accepteret.
Avatar billede s Nybegynder
25. september 1999 - 11:07 #3
Hvis du trykker på dit navn øverst på den blå bjælke og så trykker på spørgsmål oprettet af dig kan du se om du har nogle hængende...
Avatar billede flemming Nybegynder
25. september 1999 - 11:56 #4
Jeg har efterfølgende fundet (en fejl?) at i listen over "besvarede & accepterede" spørgsmål er status vist forkert.

f.eks.
http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=4237

er i min liste vist som B&A mens når man klikker på selve spørgsmålet kan se at den ikke er accepteret.
Avatar billede flemming Nybegynder
25. september 1999 - 11:57 #5
->S: Det er ikke spørgsmål der er oprettet af mig - men spørgsmål som jeg har besvaret.
Avatar billede flemming Nybegynder
25. september 1999 - 12:01 #6
"Fejlen" viste sig at være ie5 der have cachet siden ;)
Avatar billede cyberesben Nybegynder
25. september 1999 - 14:49 #7
flemming, der sker ingenting.. admin siger at han vil se at lave en liste over besvarede men ikke accepterede spørgsmål...

jeg henter ham lige eller hvad man kan kalde det
Avatar billede flemming Nybegynder
26. september 1999 - 18:03 #8
Ok. jeg mener det ville være en god ide at få en option med på den personlige side hvor man kan vælge at få B og B&A med i listen.

Jeg kan se at der er virkelig mange åbne spørgsmål i asp gruppen. var det ikke en ide at tillade at man lukker et spørgsmål uden at give point. Iøjeblikket hænger de jo bare. Det ville imho gøre systemet mere overskueligt.

Endvidere mener jeg at spørgsmål bør automatisk lukkes efter en given tid - men kun hvis der ikke har været aktivitet. f.eks. 2-4 uger. Pointtildelingen kan diskuteres men den kunne evt være "jævn" blandt svar - evt ingen point.

/Flemming

Avatar billede s Nybegynder
26. september 1999 - 19:34 #9
flemming>>> Det kan godt lade sig gøre at lukke et spørgsmål og få pointsne tilbage. Nu kan du jo selv svare og acceptere dit eget svar.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
26. september 1999 - 20:00 #10
s, det er ikek det vi mener
Avatar billede s Nybegynder
26. september 1999 - 20:23 #11
"Jeg kan se at der er virkelig mange åbne spørgsmål i asp gruppen. var det ikke en ide at tillade at man lukker et spørgsmål uden at give point. Iøjeblikket hænger de jo bare. Det ville imho gøre systemet mere overskueligt."
Det var det jeg talte om...
Avatar billede cyberesben Nybegynder
26. september 1999 - 20:40 #12
ok men det jeg mente var at der kom en liste over hvilke spørgsmål man havde svaret på, hvor det endnu ikek var blevet accepteret... altså hvor spørgeren har hængepartier!
Avatar billede flemming Nybegynder
28. september 1999 - 10:25 #13
Yep, listen bør indeholde mulighed for at se både b og B&A.
Hvis allerede er muligt at lukke spørgsmål uden pointgivning - dvs spørgsmålet ikke er besvaret - så er mit ikke-lukkede-spørgsmål automatisk lukkes efter en vis tid.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
28. september 1999 - 19:05 #14
prøv lige at formulere den sætning igen tak
Avatar billede flemming Nybegynder
29. september 1999 - 11:23 #15
så er mit forslag at "ikke-lukkede-spørgsmål" automatisk lukkes efter en vis tid.

:=)

Avatar billede cyberesben Nybegynder
29. september 1999 - 15:25 #16
ja måske, og så skal der være nogle til at godkende om de svar der kommer, er gode nok