Avatar billede andreas_admin Nybegynder
31. januar 2001 - 12:45 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Udfordring ! Skriv artikel til forbrugerliv.dk

Vi er på Eksperten blevet opfordret til, at skrive en artikel om internetforbindelser for den almindelige forbruger(eks. hvad skal man vælge, hvilke faldgruber er der, hvad kan man forvente, hvad byder fremtiden på
osv). Husk at artiklen henvender sig til mennesker som ikke nødvendigvis forstår  tekniske begreber fra nettet, og derfor skal være på et for dem forståeligt niveau.

Denne opfordring er hermed videregivet til jer, og jeg håber I vil give dette forsøg en chance. Max. længde er omkring 2 A4-sider, og deadline 03.02.2001. Jeg formoder at der bliver links til dette spørgsmål i artiklen, og at forfatteren nævnes med navn, hvis vedkommende ønsker det.

Vores motiv for at gøre det på denne facon, er for at vise hvor meget viden der er samlet på Eksperten, og hvor godt det fungerer.

Avatar billede pstric Nybegynder
01. februar 2001 - 14:12 #1
Kunne du ikke fortælle lidt om, hvad forbrugerliv.dk ville betale for en sådan artikel. Og hvordan honoraret skulle fordeles, hvis der kom flere brugbare artikler.
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
05. februar 2001 - 17:08 #2
denne artikel betaler de intet for, dit navn kommer på sitet.
Avatar billede pstric Nybegynder
05. februar 2001 - 17:22 #3
Okay, det er egentlig også en tilstrækkelig betaling. Men det kunne måske have fremgået lidt tydeligere i spørgsmålet.

Jeg kan ikke umiddelbart se noget link til artiklen på deres forside. Er det fordi der ikke er kommet nogen artikel? Hvis det er, så vil jeg da gerne fortælle den der melder sig som forfatter lidt om mine oplevelser med StofaNet, og måske kunne andre komme med input om andre opkoblinger/udbydere. Det kunne måske være interessant at lave artiklen som et gruppearbejde.

Det forudsætter naturligvis, at de forlænger deres deadline, men da det ikke er et trykt medie, så kan det vel godt lade sig gøre.
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
05. februar 2001 - 17:31 #4
Vi skal skrive artiklen, og så offentliggør de den. Min forventning var at flere ville give deres bud, men det er næsten pinligt med reaktionen her, hvilket du som eneste respondent dog ikke skal beskyldes for. Skriver du artiklen ?
Avatar billede pstric Nybegynder
05. februar 2001 - 17:46 #5
Damn, hvad har jeg nu rodet mig ud i? Jeg vil godt lige overveje opfordringen. Så skal jeg nok vende tilbage med et svar.
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
13. februar 2001 - 20:54 #6
Lukker spm. uden svar
Avatar billede dna Nybegynder
25. februar 2001 - 22:19 #7
møg...
Avatar billede dna Nybegynder
25. februar 2001 - 22:19 #8
pis
Avatar billede dna Nybegynder
25. februar 2001 - 22:19 #9
ups!!