Avatar billede grantgreen Nybegynder
27. februar 2004 - 19:21 Der er 9 kommentarer

Radeon 9600 tv out virker ikke

Hej
Har lige købt et Radeon 9600 og installeret det med de nyeste drivere. Problemet er bare at det virker ikke med tv out. Har prøvet både med scart og s-video, men ingen af delene virker, der er bare en sort skærm...
Jeg havde et g-force 2 før, og der virkede det upåklageligt via scart stikket.
Er der nogle der har nogle gode forslag ?
Avatar billede ird Praktikant
27. februar 2004 - 19:22 #1
Avatar billede ird Praktikant
29. februar 2004 - 08:34 #2
kikkede du på det?
Avatar billede grantgreen Nybegynder
29. februar 2004 - 09:32 #3
Hej
Undskyld jeg ikke lige fik svaret tilbage...
Vil lige teste kortet på en anden PC, og hvis det ikke virker må der være en fejl på kortet. Jeg kan ikke lige se andre udveje, da jeg har prøvet det meste..
Avatar billede ird Praktikant
03. marts 2004 - 15:42 #4
er spændt på om det er løst og om man skal smide et svar
Avatar billede grantgreen Nybegynder
03. marts 2004 - 15:57 #5
Har ikke fået det afprøvet endnu. Der går nok lige lidt tid endnu.
Avatar billede ird Praktikant
05. marts 2004 - 12:39 #6
bare du husker det :)
Avatar billede ird Praktikant
17. marts 2004 - 17:31 #7
Fik du styr på det :)
Avatar billede grantgreen Nybegynder
17. marts 2004 - 17:57 #8
Ja....så er der styr på det. Det jeg ikke kunne finde ud af var at vælge s-video, som indgang på mit fjernsyn. Det har jeg nu fundet ud af, og nu kører det fint.
Avatar billede ird Praktikant
17. marts 2004 - 18:04 #9
Så luk dette spørgsmål igen min ven :)

Markere mit navn i boksen til venstre og tryk acceptere..Hvis mit svar da hjalp dig :)