Avatar billede dreadworg Nybegynder
31. januar 2001 - 19:40 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Skal bare lige hører om jeg har gjort det rigtigt :)

Jeg har OC\'et min P3 450MHz, til 527MHz indtil viderer.

Jeg har forhøjet FSB\'n til 117 på mit Abit BH6. Faktisk det eneste jeg har gjort :)
Er det rigtigt gjort? Maskinen kører dejligt stabilt, og intet har været i vejen endnu eller noget.

Skal I bruge mere info skriver i det bare :)
Avatar billede makse Nybegynder
31. januar 2001 - 19:47 #1
Kan man sætte et BH6 til 117?
Ellers lyder det fornugtigt. Vær dog opmærksom på, om CPU bliver meget varm.
Avatar billede dreadworg Nybegynder
31. januar 2001 - 19:50 #2
Den er ikke blevet meget varmerer end den var før.
Har du ikke et link til en CPU Heat Monitor. Jeg har søgt og søgt, men alle links jeg er faldet over, har været døde :(

Så et link ville være sejt, eller du kan maile det til ww@tfz.net eller kontakte mig på ICQ# 95701570

Og yupz, BH6 er jo overclockernes gud-board :)
Kan forhøjes til 150 tror jeg det var...
Avatar billede dreadworg Nybegynder
31. januar 2001 - 19:55 #3
Jeg kan sige så meget, at min \"System Temperature\" normalt var 32 grader, nu er den 36 grader efter 3DMark2000 test, og Q3A.
Avatar billede makse Nybegynder
31. januar 2001 - 20:15 #4
Avatar billede guiron Nybegynder
31. januar 2001 - 20:15 #5
Det må man sig at det er ret godt, med den temp. hvis du ikke bruger andet end standdard køleren!
Avatar billede dreadworg Nybegynder
31. januar 2001 - 20:18 #6
quiron> Yupz, en smule mærkeligt egentlig.
Jeg prøver nogle af de proggies, og skriver ind om det om lidt.
Avatar billede yebzqey Nybegynder
25. marts 2001 - 22:17 #7
hmmm... Jeg har et motherboard magen til. Jeg kan ikke køre 117MHz på bussen. Kun 112 og 124.
Og jeg har endda lige opdateret BIOS\'en.
Hvilken version er dit board?