Avatar billede callesen Praktikant
03. marts 2004 - 11:03 Der er 5 kommentarer

Bevare link 'active'-style

På en side har jeg en menu og tre iframes. Link i menuen åbner en ny menu i iframe_1 - link i iframe_1 åbner en menu i iframe_2 - link i iframe_2 åbner en side i iframe_3. Link er stylet med CSS.
Når jeg klikker i iframe_1 vises linket som aktivt, men dette forsvinder når jeg klikker på link i iframe_2.
Kan man lave noget - gerne enkelt - så linket i iframe_1 vedbliver med at se 'active' ud?
Avatar billede exp Juniormester
03. marts 2004 - 11:23 #1
ikke umiddelbart, da css'en registrerer det sidst aktiverede link.

Det kan lade sig gøre med php (og meget sandsynligt også asp) - muligvis javascript, men det er ikke noget jeg ved med sikkerhed.
Avatar billede callesen Praktikant
03. marts 2004 - 11:26 #2
Jeg burde have tilføjet:
Det skal ligge på en CD-ROM, så serverbaserede løsninger dur ikke.
Undskyld.
Avatar billede exp Juniormester
03. marts 2004 - 11:27 #3
så prøv evt. at spørge i javascript-kategorien...

Så vidt jeg ved kan dette ikke lade sig gøre :-)
Avatar billede callesen Praktikant
03. marts 2004 - 11:34 #4
Det prøver jeg - tak for interesssen.
Avatar billede exp Juniormester
03. marts 2004 - 11:52 #5
Det var så lidt :-)