Avatar billede henningsen- Nybegynder
03. marts 2004 - 19:20 Der er 1 kommentar og
1 løsning

kan ikke komme på bnc

Når jeg connecter til min bnc server får jeg altid den linie skrevet fra psyBNC
[19:14] <-psyBNC> Wed Mar  5 19:18:00 :User pZ_Hennnin () got disconnected (from irc.dk.quakenet.org) Reason: Your host is trying to (re)connect too fast -- throttled
lige meget hvor lang tid jeg venter kan jeg ikke komme på.
en som ved hvad der kan være galt?
Avatar billede zyberdog Nybegynder
05. marts 2004 - 18:31 #1
så vidt jeg husker har psyBNC selv en indstilling der bestemmer hvor langtid den skal vente mellem connection forsøg - derfor burde du enten kigge psyBNC config'en igennem hvis det er din egen server, eller få ejeren til det for at rette dette - Har før hørt om at den er for lille til QuakeNet.
Kort sagt: Det skal rettes i psyBNC config.
Avatar billede henningsen- Nybegynder
22. april 2004 - 14:21 #2
ja han havde fejl på sin BNC server