Avatar billede netzie Nybegynder
04. marts 2004 - 00:28 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Nyttig Popup der kun popper hvis form ikke er udfyldt

ja ja -- Jeg ved at alle hade disse POPUP's :) Men dette er MEGET vigtigt og KUN brugt til en "LUKKET" forum hvor alle brugerne bare skal have en "Husker"

Jeg har brug for hjælp til at lave / tilrette / forklare dette lille Javascript :)

Meningen er at når / hvis en bruger vader rundt på domainet, skal der ingenting ske (no PopUp) Hvis brugeren forlader domainet uden at have "Submittet" en bestemt form (der er nu kun een) skal der poppe en lille "Reminder" op.... MEN hvis formen er submittet... = NO POPUP.

Her er hvad jeg har... men alle løsninger i Java eller ASP er velkomne :)

**********************************
Lad os lege at mit domaine hedder "NETZIE.DK" og at popup vinduet hedder "REMINDER.HTM"
*********************
<script type="text/javascript" language="JavaScript">

function Popup()
{
if
(window.location.hostname.toLowerCase=="http://www.netzie.dk") return true
{window.open(' http://www.netzie.dk/reminder.htm','')};
}

<body onUnload="Popup()">
************************
Er det rigtigt udfyldt ???
Hvordan checker jeg om den form er submittet...
Der må være mere !! ?? --- HELP!!! Please

Men som sagt... Alt er velkommen med eller uden Cookies, bare det virker og er en klar CUT'N'PASTE løsning.
(Jeg er nemlig ikke Java specialist) :)

En klog mand ved ikke alt... Men han ved hvem han skal spørge!

Netz
Avatar billede roenving Novice
04. marts 2004 - 00:34 #1
-- men man behøver heller ikke kende Java for at kode javascript, som stort set intet har med hinanden at gøre ...

-- og sikre løsninger kan heller ikke laves i javascript generelt, men man kan da gøre det lidt mere sikkert, hvis man er sikker på at brugerne bruger IE, men det ved jacascript-folket alt om: http://www.eksperten.dk/spm/Programmering/Script/JavaScript/
Avatar billede netzie Nybegynder
04. marts 2004 - 00:56 #2
Ehhh .. ups..Sorry ...?? Hvordan flytter jeg dette til den rigtige katagori?
Avatar billede roenving Novice
04. marts 2004 - 01:02 #3
Lukker her (svar selv og acceptér !-)

-- og opretter et nyt i javascript-kategorien !o]
Avatar billede netzie Nybegynder
04. marts 2004 - 01:05 #4
Så lukker vi --- for at flytte - Jeg giver mig selv pointne :)