Avatar billede pezzo Nybegynder
07. marts 2004 - 16:37 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Person med erfaring inden for ASP og/eller PHP

Hej eksperter!

Vi søger i øjeblikket en til at hjælpe med at lave løbende opdater og nye ASP/PHP tjenester på websitet http://gratis.pezzo.dk/

Problemet er vi ikke i øjeblikket selv har tiden til at varetage vores bruger ønsker, og vil vi gerne gøre noget ved.

Altså udvikling af nuværende som nye tjenester i enten ASP eller PHP skal der "blot" foretages, alt vedr. nyhedsbrev og reklamer vil vi stadigvæk have i vores hænder.

Så har du erfaringer, store som små, inden for ASP og/eller PHP vil vi gerne høre fra dig.

Der vil naturligvis kunne findes ud af en form for betaling!

Med Venlig Hilsen
Peter Johansen
PeZZo Net & Multimedia
Avatar billede blach Nybegynder
07. marts 2004 - 22:03 #1
Hej Peter,

jeg kunne da muligvis godt være interesseret. Men det kommer selvfølgelig an på hvad den "form for betaling" er?
Du kan evt. kontakte mig på rbg@rasmusblach.dk for mere information og referencer.

MVH.
Rasmus
Avatar billede ulrikp Nybegynder
08. marts 2004 - 07:17 #2
Samme svar som Rasmus. info[at]pragmasoft.dk. www.pragmasoft.dk.
Stor erfaring med ASP, mindre med PHP.

Mvh
Ulrik
Avatar billede carlo1 Nybegynder
08. marts 2004 - 10:55 #3
Samme her, bortset fra jeg kun har erfaring indenfor php og ikke asp.

-Mike
Avatar billede thb Nybegynder
08. marts 2004 - 11:43 #4
Samme her.. :) Jeg har stor erfaring med begge.. Men laver helst PHP..

Thomas
thb@tdcspace.dk
Avatar billede cyigen Nybegynder
08. marts 2004 - 21:35 #5
ønsker også info omkring betaling.
Flere års erfaring inden for asp

invipun(at)hotmail.com
(at) = @
Avatar billede mortenbpedersen Nybegynder
30. marts 2004 - 22:48 #6
Noget mere info ville være rart.
Jeg kan kode PHP, men det har jeg til gengæld også stor erfaring i.
Min e-mail-addresse er woody_dk@hotmail.com
Avatar billede pezzo Nybegynder
15. august 2004 - 16:17 #7
lukker