Avatar billede hnonbo Nybegynder
08. marts 2004 - 21:43 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

TAGWALL / Gæstebog

Hejsa

Jeg har brug for tagwall eller en gæstebog som skal være på min egen hp. Jeg kan dog ikke finde ud af det overhovedet. Så er der nogle af Jer som ligger inde med en jeg kan bruge. Det haster lidt nemli..

Jeg ved der er en gæstebog jeg kan lide på min venindes bryllupsside - hvis i vil se det!

www.helleogkenneth.skalgiftes.dk ja og så gæstebog!!  Den kunne jeg godt tænke mig - men hun har ikke lavet den kun udfyldt hendes data!

Adios og håber på hjælp fra jer!

Skal lige siges at jeg meget gerne vil have det, så jeg bare kan kopiere det ind på min egen side, da jeg som sagt fatter minus af det!
Avatar billede mesteren_selv Nybegynder
08. marts 2004 - 22:00 #1
Har du mySQL?

Hvis du har, har jeg et simpelt php script du gerne må få...
Avatar billede domaz.dk Novice
09. marts 2004 - 08:12 #2
man kan jo selvf' bruge en færdig lavet en som f.eks. http://www.hostedstuff.com har...
Avatar billede hnonbo Nybegynder
09. marts 2004 - 11:28 #3
Halløjsa

Emh jeg ved ik lige hvad det der mySQL er for noget... Hvis det er et program man laver noget med, så nej:-\

Det program jeg har brugt til at lave min side med er Namo Webeditor.

Det som er færdiglavet hos de der hostedstuff - kan det ligge på min egen side og ikke en anden side - for det vil jeg gerne undgå!
Avatar billede domaz.dk Novice
09. marts 2004 - 12:11 #4
Det lyder som om du kan ingenting når det kommer til dynamiske sprog...

så mit forslag ville være at du bruger den der hostedstuff gæstebog... selvom den ikk ligger på din egen side...
Avatar billede mesteren_selv Nybegynder
09. marts 2004 - 13:52 #5
Det må jeg give Domaz ret i... Men mySQL er et database system, som din server har eller ikke har... Det kommer an på din host. Det skulle meget gerne stå i papirerne fra din host...
Avatar billede hnonbo Nybegynder
20. juli 2014 - 21:44 #6
Point for lukning