Avatar billede cyberjesus Nybegynder
10. marts 2004 - 14:07 Der er 5 kommentarer

Kan ikke komme på internettet

Hej.

Jeg står med en PC, som ikke vil komme på INTERNETTET, men INTRANETTET virker fint nok, dvs. den får IP adresse, og kan c andre maskiner på netværket. Det er et nyt netkort som sidder i, og har prøvet andre.. HVAD DÆLEN KAN DER VÆRE GALT. Forsøger man at komme på nettet : SIDEN KAN IKKE VISES!!

HJÆLP!!!
Avatar billede skarvenneverdies Nybegynder
10. marts 2004 - 14:09 #1
Er maskinen sat til at "obtaine DNS"?
Avatar billede cyberjesus Nybegynder
10. marts 2004 - 14:12 #2
Det skal siges at det var lige pludselig den holdte op med at kunne komme på nettet. der er ikke pillet ved nogen indstillinger....
Avatar billede kenp Novice
10. marts 2004 - 14:19 #3
får den en gateway?
Avatar billede cyberjesus Nybegynder
10. marts 2004 - 14:31 #4
ja.. den får gateway også .
Avatar billede serverservice Praktikant
10. marts 2004 - 15:20 #5
står den til auto ip og auto dns? hvilke protocoller kører?