Avatar billede inmyworld Nybegynder
10. marts 2004 - 20:10 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Flere outlook skal køre sammen

Er der nogen måde at få outlook til at køre sammen på, jeg har 4 outlook på 4 pc`er som alle henter fra den samme konto. problemet er bare at folk tit svare på den samme mail.

er der en måde så man kan se at den er blevet besvaret på en anden computer.

mener at det er en outlook 2k3.
Avatar billede inmyworld Nybegynder
10. marts 2004 - 21:04 #1
ingen der ved det?
Avatar billede Slettet bruger
11. marts 2004 - 13:58 #2
Hvis ikke du gemmer mailen på serveren så svarer folk heller ikke 2 gange på samme mail. Ulempen er jo så at du ikke har alle mails samlet i alle klienter.
Avatar billede inmyworld Nybegynder
11. marts 2004 - 15:10 #3
men det skal de for nogen skal svar på den ene type mail og en anden på en anden type. så det skal de desvære
Avatar billede Slettet bruger
11. marts 2004 - 15:50 #4
Hvad med at oprette regeler på de enkelte PC'er så de modsvarer den type mails de skal svare på?
Avatar billede inmyworld Nybegynder
25. maj 2004 - 23:24 #5
lukker og slukker uden svar!