Avatar billede mudgi5 Nybegynder
11. marts 2004 - 21:09 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hjemmeside design

Hejsa

Jeg søger en der kan lave et flot hjemmeside design til en dansk Counter-Strike clan. Det eneste vi står og mangler er dette hjemmeside design.

I toppen skal der være plads til et logo i størrelsen 800x200, dvs. at siden skal være minimum 800 pixels bred. Højden er ligegyldig. Farverne skal være mørke toner. (NB: Kun mørkerød, mørkeblå, mørkeorange, sort og sølv).

Der skal være plads til 6 links ude i venstre side, og en spalte i højre side hvor der skal være plads til små links. (88x31 etc.)

Hvis det er DIT design jeg skal bruge vil jeg bede dig om at skære designet op så det kan komme ind i et .html dokument hvor jeg selv kan kode siden videre.

Håber det er nok info, ellers må i lige råbe op!
Avatar billede webdesigner Praktikant
11. marts 2004 - 21:11 #1
hnnn hvor for prøver du ikke selv??
du kan sikkert bikse noget fedt sammen, synes du skulle prøve før du giver ander opgaven....
bare et lille Opråb, synes at CS-hpdesign fylder eksperten!!!!
Avatar billede mudgi5 Nybegynder
11. marts 2004 - 22:26 #2
Kan godt selv lave noget (måske), men kan bare ikke finde ud af at slice det op og sætte det ind i et html dokument :(
Avatar billede miss-g Seniormester
12. marts 2004 - 01:22 #3
Så lav det - og lad os andre slice det for dig *S*
Avatar billede mudgi5 Nybegynder
12. marts 2004 - 13:24 #4
Tak for hjælpen

EKSPERTER! pff..
Avatar billede webdesigner Praktikant
12. marts 2004 - 15:36 #5
O_o