Avatar billede flyhigh Nybegynder
03. februar 2001 - 11:50 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

nogle ulemper?

hej jeg går og overvejer om jeg skal købe:

-asus a7v
-tfugl 800
-thermal take take golden orb

2890,-

nogle kommentarer omkring prisen?
nogle der har dårlig erfaringer med clockning af ovenstående noget jeg skal tage hensyn til med hendhold til motherboardet?

</maxweb.dk>
Avatar billede pstric Nybegynder
03. februar 2001 - 12:43 #1
Toms Hardware Guide havde en test, hvor de ikke gav meget for \'snoede kølere\'.

http://www4.tomshardware.com/cpu/00q4/001211/cpu_cooler-15.html

Hvis det er en hjemmecomputer, så kig lige på noise skemaet i samme test og overvej om det er det værd.

Jeg har ikke selv nogen erfaring med OC. Jeg har en 700 Duron, og det er rigeligt. Og min comp er totalt lydløs uden at jeg har gjort noget ved den.
Avatar billede flyhigh Nybegynder
03. februar 2001 - 13:14 #2
soltek 75kav x mobo!
hvad er den højst muliige mhz cpu du kan smække i? den!!!

Avatar billede flyhigh Nybegynder
03. februar 2001 - 13:25 #3
1.5 tfugl og 1.2 duron. har selv lige set det...
Avatar billede flyhigh Nybegynder
03. februar 2001 - 13:29 #4
a7v har forsellelige model i samme serie hvor nogle er nemmere at overclocke end andre.

shg har det billegere end den. pris.