Avatar billede pagman Nybegynder
14. marts 2004 - 13:10 Der er 11 kommentarer og
2 løsninger

SMS til udlandet

Hej jeg sidder lige og tænker på hvad det kan koste at sende en sms, til min kæreste der fortiden er på ferie i "La Santa".
Nogle der ved hvor jeg kan finde nogle oversigter, eller bare nogle priser til udlandet generelt. Og hvad det koster for hende at sende tilbage?

Tak for jeres tid!
Pagman
Avatar billede ird Praktikant
14. marts 2004 - 13:13 #1
Avatar billede ird Praktikant
14. marts 2004 - 13:15 #2
Orange tager: Priser for SMS til udlandet
Det koster 3 kr. inkl. moms at sende en SMS til et udenlandsk nummer. Prisen gælder for både taletid- og abonnementskunder.
Avatar billede ird Praktikant
14. marts 2004 - 13:15 #3
CBB: SMS til udlandet Fast pris pr. SMS døgnet rundt 0,19 kr
Avatar billede ird Praktikant
14. marts 2004 - 13:16 #4
TDC: Sms beskeder pr. stk. til udenlandske abonnenter    3,00
Avatar billede skab Nybegynder
14. marts 2004 - 13:17 #5
Det koster ikke noget ekstra for dig at sende en sms til hende selvom hun er i udlandet. Det er hende der vil komme til at betale det ekstra beløb (fra DK til Spanien)...
Avatar billede skab Nybegynder
14. marts 2004 - 13:17 #6
altså selvfølgelig forudsat at hun har abonnement i dk ;-)
Avatar billede pagman Nybegynder
14. marts 2004 - 13:18 #7
ja tak.. så cirka de 3kr det er jo så også lige 2,5 mere end normalt for TDC.. men tak for det.. hvis du finder ud af hvad det koster at sende fra hende af til mig.. ville det være super..
Avatar billede skab Nybegynder
14. marts 2004 - 13:22 #8
Hvis hun har Telmore eller TDC vil det koste hende 3,21/3,22 kr. at sende en sms til dig!
Avatar billede pagman Nybegynder
14. marts 2004 - 13:22 #9
Hmm jeg kan ikke lige huske hvad udbyder hun har. men der er dansk abonnement.. og jeg har Telmore.. hvad koster det så for hende at sende en SMS til mig.. og betaler jeg så den. det sidste af turen??
Avatar billede skab Nybegynder
14. marts 2004 - 13:23 #10
nej, det vil altid være den person der er i udlandet der kommer til at betale. Du skal kun betale normal takst for at afsende en sms...
Avatar billede pagman Nybegynder
14. marts 2004 - 13:23 #11
ja jeg mener nok hun har TDC.. så tak for det... alle tiders..
Avatar billede ird Praktikant
14. marts 2004 - 13:24 #12
skulle det være en anden gang
Avatar billede skab Nybegynder
14. marts 2004 - 13:25 #13
Der står godt nok inde på tdc's hjemmeside, at det ikke koster noget at modtage en sms i Spanien (http://www.tdcmobil.dk/portal/privat/priser/udland/med_abonnement/verdenskort/index.jsp) - Men det forstår jeg ikke lige helt...Jeg har netop været i Frankrig, og der betalte jeg for at modtage! (har også Telmore)