Avatar billede superboysen Nybegynder
18. marts 2004 - 13:56 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

links til tyske bilportaler

hejsa jeg ville høre om der er nogen der har nogle links til tyske bilportaler, da jeg skal til at importere en bil.
gerne andre end automarkt.de og mobile.de, da jeg har søgt på dem begge.

mvh.
superboysen
Avatar billede cdc Novice
18. marts 2004 - 13:59 #1
ny eller brugt bil
Avatar billede jakobskovgaard Nybegynder
18. marts 2004 - 16:59 #2
Ked af det mester, de to du nævner er gude portalerne i lederhosenland, og der kan stor set alle biler findes inde, i alle prislejer
Avatar billede rexman Nybegynder
18. marts 2004 - 22:51 #3
Avatar billede superboysen Nybegynder
19. marts 2004 - 09:17 #4
takker for indlæg
mvh
superboysen