Avatar billede bullet! Nybegynder
18. marts 2004 - 22:41 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

XP vil kontrollere harddisken "D drevet" hver gang jeg starter

XP vil kontrollere harddisken "D drevet" hver gang jeg starter??? selvom jeg lader den køre igennem hver gang, bliver den bar ved, meget irreterende... er der ikke noget jeg kan gøre for at få den til at stoppe med det??

Bullet
Avatar billede resten Nybegynder
18. marts 2004 - 22:45 #1
Avatar billede fromsej Praktikant
18. marts 2004 - 23:05 #2
Lav sikkerhedskopi af alt det du vil gemme, den disk kører på lånt tid.
Du kan prøve med et disktool om det kan reddes, men husk at hvis du Lowlevelformaterer er alt væk.
Her er en fremragende BootCD med en masse disktools på:
www.ultimatebootcd.com
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. marts 2004 - 09:59 #3
Konverter til NTFS - så tjekker den ikke under opstart mere ;)
Avatar billede bullet! Nybegynder
21. marts 2004 - 13:31 #4
Jeg køre windows XP Pro og NTFS i RAID 0 via 2x Maxtor DiamondMax Plus 9 80 GB / 7200 rpm / 8 MB / DMA/ATA-133 Der er lavet 3 partioner C, D, E, men som sagt vil den kontrollere Partionen D drevet hele tiden
Avatar billede resten Nybegynder
21. marts 2004 - 14:49 #5
Og du har prøvet dette ?

Start-kør skriv cmd

Skriv: d: (for at gå til roden af d:)

Skriv så: chkdsk /f
Avatar billede bullet! Nybegynder
21. marts 2004 - 18:06 #6
jeg har læst det, men jeg ved ikke om jeg tør?? når det er sat op i RAID, det var hans jo sikkert ikke... dataen må ikke gå tabt
Avatar billede bullet! Nybegynder
21. marts 2004 - 18:40 #7
resten: jeg gjorde det og det køre perfekt nu - Takker!!!!!