Avatar billede karsberg Nybegynder
20. marts 2004 - 11:19 Der er 12 kommentarer og
2 løsninger

bliver smidt af

hej jeg har et lille problem
jeg bliver smidt af nettet nogle gange uden grund
og på nogle sider svarer min explore ikke
jeg har explore 6.0
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
20. marts 2004 - 11:23 #1
Hvad er din forbindelse kabel/adsl eller ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. marts 2004 - 11:24 #2
Styresystem?
Udbyder?
Avatar billede karsberg Nybegynder
20. marts 2004 - 11:28 #3
jeg har kabel og stofanet
Avatar billede karsberg Nybegynder
20. marts 2004 - 11:29 #4
og jeg har win xp
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. marts 2004 - 12:01 #5
har du også Servicepack 1?
Avatar billede karsberg Nybegynder
20. marts 2004 - 12:08 #6
ja det har jeg
Avatar billede rocksound Nybegynder
23. marts 2004 - 14:54 #7
Har du en router? Har selv samme problem, men det skyldes jeg lige har anskaffet mig en router med firewall.
Den lukker automatisk for internettet, hvis man ikke har brugt det i en halv times tid.
Det gælder dog ikke helt, for sidder man f.eks. online på Messenger, kan den gøre det samme. Det er kun hvis der flyttes data over nettet at den ikke lukker ned.

Jeg arbejder på at få min "WAN-idle-timeout" slået fra.
Avatar billede rocksound Nybegynder
23. marts 2004 - 14:54 #8
Jeg har i øvrigt også selv stofanet.
Avatar billede karsberg Nybegynder
06. april 2004 - 15:37 #9
har løst det
eller rettere sagt min kammerat har løst det :)
Avatar billede rocksound Nybegynder
06. april 2004 - 17:10 #10
Oki, det er jo godt. Må jeg høre hvad problemet var?
Avatar billede karsberg Nybegynder
06. april 2004 - 17:33 #11
det var min firewall der drillede (mcafee)
hvorfor ved jeg ikke men jeg geninstallerde den og det hjalp
Avatar billede rocksound Nybegynder
06. april 2004 - 17:42 #12
Oki.. At gen-installere er at leve :)... en gang imellem da..
Avatar billede karsberg Nybegynder
06. april 2004 - 17:48 #13
ja! det er ihvertfald noget jeg bruger en del *lol*
Avatar billede karsberg Nybegynder
04. maj 2004 - 19:47 #14
tid til at lukke
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester