Avatar billede empty2 Nybegynder
22. marts 2004 - 11:23 Der er 4 kommentarer og
3 løsninger

Hvor henne??

Hey gutter og gutinder....

Jeg er desværre ikke på Internettet hjemme hos mig selv, så ville bare lige spørge om der var nogen som vidste hvor mankunne finde tutorials til 3d max, som man så kunne downloade og bare tage med hjem....
Avatar billede staz Nybegynder
22. marts 2004 - 11:29 #1
Hmm du kan vel bruge dem som de har på www.3dmaxer.dk og så bare downloade dem. Altså Filer > Gem som. Ved godt det ikke er optimalt, men det virker da =)
Avatar billede 3dmax Nybegynder
22. marts 2004 - 20:40 #2
3dmaxer er god, og her er en mere http://www.3dtotal.com/ffa/tutorials/tutorialsmax.asp
Avatar billede osborne Nybegynder
23. marts 2004 - 23:25 #3
Jeg går ud fra at du har licens til Max, eller dit firma har, for så er der en række tutorials med i pakken (f.eks. til Max6 ligger de på en separat CD). Der er en hel del og på forskellige niveauer.
Avatar billede torsandvik Nybegynder
24. marts 2004 - 20:06 #4
www.3dbuzz.com er en god site som har linker til en masser tutorials, nogle av dem kan du downloade. lykke til :D
Avatar billede empty2 Nybegynder
29. marts 2004 - 10:08 #5
Hva kan i gutter give et svar alle sammen, så jeg lige kan fordele points mellem jer....

OG jo der er tutorials på den der cd som følger med, men jeg føler ikke at det er nok
Avatar billede osborne Nybegynder
30. marts 2004 - 20:40 #6
Ok, hvis du ikke har nok i de medfølgende tutorials så er der her en rigtig god liste over 3ds Max tutorials .. der skulle være nok til et par dage ;-)

http://www.cgtalk.com/showthread.php?s=&threadid=21263

En anden ting. Som starz skriver så kan du bruge Filer > Gem som, men du kan også se på nettet efter programmer som selv kan hente en hel hjemmeside ned på din harddisk (det kunne f.eks. være en hjemmeside fyldt med tutorials), som du så på den måde kunne få gemt på din harddisk, og efterfølgende tage med hjem. Et sådant program er f.eks. HTtrack.

Håber det hjælper
Avatar billede s_u_m_s_a_r Nybegynder
31. marts 2004 - 13:40 #7
Hej,
har du set de tutorials der folger med 3dmax ??

Der bliver det meste faktisk gennemgaaet..

mvh.

Rasmus