Kan ikke komme på nettet med 2 computere..
Vi har to computere sluttet til internet vha. 2 netværkskort i den ene com og et cross-over kabel.. PC1 der normalt er på nettet virker fint - PC2 kan ikke komme på internettet..Vi kan godt finde hinandens computere og dele filer uden problemer..
Det mærkelige er at PC2 godt kan tjekke e-mails og kan også komme på battlefield servere! Men den kan ikke komme på nettet med browser eller fx ICQ..
Hjælp plz så hurtigt som muligt :-)
