Avatar billede solsort Praktikant
25. marts 2004 - 18:24 Der er 4 kommentarer

problem m. overførsel til internet - webwriter

Hejsa,

Jeg laver min hjemmeside i webwriter - og har nu pludselig fået problemer med at opdatere internettet når jeg har rettet i mine sider.
Når jeg i dialogen "overfør til internet" vælger "tilslut" får jeg følgende fejlmeddelelse:
"Access violation at address 0050EF99 in module 'WebWrite.exe'. Read of address 00000000"
Jeg har efterfølgende opgraderet til nyeste version (4.0.7) men det er samme problem.

Mon der er nogen som kan hjælpe mig?

Kan jeg alternativt nemt installere en ftp dims så jeg kan overføre data til internettet på anden vis? I givet fald, hvilket program er nemmest? (måske er der noget indbygget i windows xp jeg kan bruge?)

mvh. Solsort
Avatar billede jpvj Nybegynder
25. marts 2004 - 18:45 #1
Tag et kig på wsftp, cuteftp eller total commander.

Sidstnævnte er meget mere end en FTP klient - bruger den selv til diverse filoperationer.
Avatar billede jpvj Nybegynder
25. marts 2004 - 18:47 #2
Jeg ved ikke lige hvad der er galt med WebWriter, men en mulighed er, at der er opstået en fejl i "projektet".

Kan du ikke prøve at lave en test side i et nyt "projekt"/"site" eller hvad det nu hedder og teste en upload med den?

Hvis den virker, så må du tilføje alle filerne fra det gamle projekt til det, der virker, og så slette det gamle.
Avatar billede solsort Praktikant
28. marts 2004 - 18:35 #3
Det hjælper ikke at oprette en ny html. side et andet sted. Hvis jeg prøver at uploade går den død igen (men jeg prøver jo så også at uploade til det samme sted som før, det er ligesom dét der er problemet)
Avatar billede zaibot Nybegynder
12. april 2004 - 22:38 #4
Ja du kan godt bruge Win til FTP.
Bare skriv: ftp://ditbrugernavn@dindomæne.dk og så bliver du spurgt om password m.m. HUSK at indstille din browser til "Passiv FTP" i internetindstillinger.

Jeg bruger selv Webwriter 3, og der har jeg aldrig haft problemer med FTP´en. Har prøvet version 4, men er også stødt på "fejl" i programmet desværre.