Avatar billede victor-1 Nybegynder
26. marts 2004 - 19:50 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

NEC ND-2500 DVD brænder - ville det være et ok køb lige nu !

Hejsa :o)
Går med tanker om at købe mig en DVD-brænder, men udvalget er stor og der kommer hele tiden nyt, så derfor vil jeg prøve at få lidt hjælp her.
Jeg er blevet en smule hooked på denne -
http://www.compumail.dk/vare-oversigt.php?varenummer=21317&type=#Beskrivelse
Er der nogen som kan vejlede for/imod, eller evt. anbefale noget andet/bedre/billigere ?

/victor-1
Avatar billede .mox Nybegynder
26. marts 2004 - 20:35 #1
For mig at se, ser den du har valgt, ud til at være den bedste til prisen.
Avatar billede .mox Nybegynder
26. marts 2004 - 20:36 #2
Som du kan se på EDB-priser (hvor du sikkert også har fundet den) er beddømelserne meget gode: http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=80880&Bedom=true
Avatar billede victor-1 Nybegynder
26. marts 2004 - 20:49 #3
Tak for dit svar ".mox"
Vil lige se om der kommer andre kommentarer/svar inden jeg afgiver point :o)
Avatar billede badper Nybegynder
26. marts 2004 - 23:52 #4
Ja det vil være et godt køb, jeg har selv købt den og har ca brændt godt og vel 50 skiver indtilvidere uden fejlbrændinger, jeg har dog oplevet at noge hj film som jeg har brændt ned på skiver, har ikke virket på min dvd afspiller, men det var ikke brænderen den var gal med men de skiver jeg havde købt. jeg giver 9 ud af 10 da jeg synes at den er for langsom til alm cd r for mig. Men ja køb den
Avatar billede ravn1 Nybegynder
27. marts 2004 - 09:31 #5
Jeg har selv den brænder.. Den er sq fed... dog ville jeg måske gerne ha givet de 100kr mere for at få Pioneer 107 istedet... de er tilsvarende, pioneeren brænder bare kun cd-r med 24x hvor jeg mener min brænder med 32x... HP 420i er for øvrigt den samme brænder som NEC ND-2500 ;) (det er da rart at andre mærker sætter sin lid til den)

Div Crackere har også snart udviklet(det har de men de finpudser) en Booktype firmware hvilket er fedt hvis man har en ældre dvd afspiller...
Avatar billede victor-1 Nybegynder
27. marts 2004 - 11:08 #6
Tak for svar og kommentarer - den er bestilt ;o)