Speedstream 5100
G'aften.Ved ikke lige, om det er helt korrekte sted at smide spørgsmålet.
Mit problem er, at jeg tidligere på dagen var ved at tilslutte en router til mit TDC bredbåndsabo. - absolut uden held!
Nu har jeg så opgivet og pillet routeren fra. Problemet er så, at jeg nu får tildelt en standard windows-IP. Jeg har engang ladet mig fortælle, at modemet bare skal slukkes i en periode og så glemmer den de indstillinger routeren har lagt i den. Men hvor lang er det, den tid skal være??? Vil nødig sætte strøm til den igen, før den har glemt indstillingerne, så kommer jeg jo aldrig på nettet med den igen :(
På forhånd tak
/Jaw
(Oprettede dette spørgsmål tidligere idag: http://www.eksperten.dk/spm/482600 - stadig interesseret, hvis nogen har en ide)
