Avatar billede didb Nybegynder
29. marts 2004 - 14:32 Der er 2 kommentarer

3Com Officeconnec Wirelesst + Terminalserver

HejJeg har købt en 3com Officeconnect 11B wireless router. Jeg har ingen problemer med at få det til at virke, kører rigtigt gødt indtil jeg logger mig på firmaet VPN. Jeg har en Netscreen VPN klient. Når jeg har været på i 5-10 minutter mister jeg forbindelse til terminal serveren, og kan derefter ikke komme på internettet eller andet, før jeg har genstartet routeren.
Det gælder også mine andre maskiner der kører via kabel. Jeg kan heller ikke pinge routeren.
Any ideas?
Avatar billede kenp Novice
29. marts 2004 - 16:05 #1
har du prøvet at hente nyeste firmware til den?
Avatar billede didb Nybegynder
29. marts 2004 - 17:59 #2
Ja, det har jeg prøvet.
Har også prøvet at køre uden kryptering, da det nogle gange kan forstyrre vpn klienten.