Avatar billede visby Nybegynder
29. marts 2004 - 19:42 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Søger programmør til færdiggørelse af on-line marketing projekt

www.d-mail.dk skal nu laves færdig så vi kan sælge nogle ydelser.
Vi mangler en programmør, som er villig til at gå med i projektet mod en evt andel.
Avatar billede cybermike Nybegynder
29. marts 2004 - 20:19 #1
Mikkel Christensen, 20 år, erfaren (web) programmør. Refferencer: http://www.cybermike.dk

Jeg er intresseret i mere info om projektet.

email: ekim@unifix.org , icq: 97544435 , msn: ekimrebyc@hotmail.com
Avatar billede smooth Nybegynder
29. marts 2004 - 20:21 #2
I kan kontakte mig på slb@duo-interactive.dk, så kan vi snakke om det..

msn : headmaster@websteps.dk
icq : 101997896

Jeg er 20 og er ved at tage uddannelse som Mediegrafikker i Kolding

Med venlig hilsen
Smooth
Avatar billede retry Nybegynder
29. marts 2004 - 20:52 #3
"mod en evt andel" ... levner forretningsplanen ikke mulighed for at betale for leveret arbejde?
Avatar billede visby Nybegynder
29. marts 2004 - 20:55 #4
Nej desværre ikke.
Avatar billede retry Nybegynder
29. marts 2004 - 21:08 #5
Vil det sige, at banken ikke tror på projektet? Det er ellers en ganske "kreditværdig" adresse Visby Gruppen holder til på.
Avatar billede visby Nybegynder
29. marts 2004 - 21:27 #6
Der er ikke afsat flere penge til det projekt, så enten bliver det skrottet ellers kører vi videre med nogen der tror på det og kan se muligheder på sigt.
Sådan er det....kreditværdig adresse eller ej ;-)
Avatar billede smooth Nybegynder
29. marts 2004 - 21:53 #7
Hvis det ikke er betalt arbejde, så trækker jeg mit indlæg tilbage.
Avatar billede visby Nybegynder
29. marts 2004 - 22:00 #8
Dette indlæg var ment som en føler for at se om der var nogle der var interesseret i at få en del i projektet, mod at hjælpe med at få det færdig.
Men det drejer sig åbenbart mere om hvad banken siger og hvilken adrsse man har fremfor overhovedet at høre havd man har at tilbyde.
Hurra siger jeg bare.
Avatar billede retry Nybegynder
29. marts 2004 - 23:07 #9
Jamen, D-Mail figurerer på www.visby.com som et produkt, der tilbydes allerede nu, og måske lige bortset fra den åbenlyse mangel på korrekturlæsning af teksterne, ser det jo ganske godt ud. Så måske kunne der blive en fornuftig forretning ud af det.

Lige en parentes:
For en måneds tid siden satte du d-mail.dk til salg her på eksperten (http://www.eksperten.dk/spm/462939), men det har åbenbart ikke tiltrukket tilstrækkelig seriøs interesse.

Anyway, der skal åbenbart kastes noget programmering i det for at gøre det færdigt. Men når dét så er sket, så skal D-Mail jo markedsføres. Og den håbefulde programmør vil naturligvis presse på for at der kommer gang i salget, så han kan få noget andel. Uden markedsføring intet salg. Uden salg ingen andel. Derfor: Hvor mange penge er der sat af til markedsføring?
Avatar billede paultodobom Nybegynder
30. marts 2004 - 09:09 #10
Flot research retry og smooth. Det er lækkert når nogen gider sige fra til filantropiske opgaver. Det er en udbredt misforståelse, at programmører arbejder gratis. Det har I hermed tilbagevist.
Til visby: Det er ikke fordi vi er nogle sure fyre/piger, men vi skal jo også have brød på bordet. Vi kan da ikke arbejde gratis nu i håb om et hypotetisk fremtidigt afkast. Det vil du da heller ikke. Jeg har da indtil flere skuffeprojekter som vi sagtens kan oplive for din skyld. Hvis det kaster penge af sig skal du nok få nogle.
Mvh
Paul
Avatar billede visby Nybegynder
30. marts 2004 - 09:35 #11
Til retry: Synes du skulle komme i en dialog i stedet for en masse antagelser. Er du interesseret, eller bare med til at holde jante loven i hævd med alt dit adresse halløj og antagelser om projektets seriøsitet mv.

Og til orientering er den eneste der har fået kr. ud af d-mail til dato, er programmøren. Som jeg har betalt fuld pris for, måske derfor kassen er tom???

Dette er et projekt som jeg arbejder på ved siden af mit daglige virke, og var tænkt på samme måde for dem der kunne være intereseret.

Så jeg er interesseret i at komme i dialog med nogle der synes det kunne være spændende. Den anden dialog kommer der vist ikke andet ud af end mavesurhed.
Hav en god dag.

Og 30 point til smooth, så fik han da noget ud af det ;-)
Avatar billede cyigen Nybegynder
30. marts 2004 - 15:15 #12
Lyder interessant, flere oplysninger ønskes.
Kontakt mig på email/msn: invipun(at)hotmail.com
Avatar billede smooth Nybegynder
30. marts 2004 - 15:18 #13
Visby >>

Tror du selv at folk vil bruge tid på noget som har måske en lille chance for at blive betalt.. Hvis du regner med dit projekt og tror på det smut da ned i banken og lav et lån, så kan du betale for folk som kan lave et godt stykke arbejde for dig og du vil hurtig tjene dem igen.

Men efter din kommentar den "29/03-2004 22:00:42" kan jeg ikke se at du tror på det som du har lavet.. Så der er ingen grund til at svine os andre til som vil have penge for vores arbejde..

Jeg kom til at tænke på en ting. JO det er muligt at lille per som har kodet i PHP i 2 uger vil gøre det gratis for dig, men hvor godt tror du selv at det bliver ??

Jeg er også 100% sikker på at du ikke vil lave noget gratis.

Med venlig hilsen
Smooth
Avatar billede smooth Nybegynder
30. marts 2004 - 15:19 #14
Hvis du vil så kan du få dine 30 point tilbage.. Jeg samler ikke points på denne side så måske skulle du give dem til en som samle dem ?
Avatar billede visby Nybegynder
30. marts 2004 - 15:32 #15
Jeg kan ikke se jeg har svinet nogen til, og beklager hvis der er nogen der har følt dette.
Jeg lavede blot et indlæg, for at se om der var nogen der var interesseret. Men jeg må sige at jeg fik ørene i maskinen. Jeg vil ikke bruge mere af jeres kostbare tid, og beklager endnu engang dem der føler sig støt.
Jeg vil ikke kommentere denne tråd yderliger fremover.