Avatar billede zephyr Nybegynder
31. marts 2004 - 14:43 Der er 4 kommentarer

Knap på bærbar faldet af

Hej!

En knap på min bærbar Dell Inspiron 8200 er røget af. Jeg kan ikke få den på igen desværre... Hvor skal jeg henvende mig for at få det lavet? Kan normale forretninger som Ekspert, Fona osv. lave det? Og hvad tror i det vil koste?

Tak
Avatar billede pilfinger Nybegynder
31. marts 2004 - 14:49 #1
vil forslå dig at tale med Dell suport.
Avatar billede dmcn Praktikant
31. marts 2004 - 16:28 #2
Jeg var ude for det samme, og jeg havde heldigvis fået en fuld forsikring i et år, så efter et enkelt telefonopkald var der et nyt tastatur på vej til mig.
Som pilfinger skriver, ring til Dell Support, forklar dem problemet og hør hvad et nyt tastatur koster.
Avatar billede zephyr Nybegynder
01. april 2004 - 08:53 #3
Jeg har nemlig ikke forsikring på den mere, det er det der er problemet. Men skal man have et helt nyt tastatur, eller kan det lade sig gøre bare at sætte en ny knap på tror i?
Avatar billede dmcn Praktikant
07. april 2004 - 00:43 #4
Du skal næsten 100% sikkert have nyt tastatur. Ring til Dell og spørg. ;)