Avatar billede caper Nybegynder
07. februar 2001 - 13:17 Der er 5 kommentarer

problem med lukning af computeren

opgradering fra 98/2 til win.ME, har medført at nedlukning af computeren er slået fra, så jeg er nødt til at tvangslukke den.

korsman@get2net.dk
Avatar billede seider Nybegynder
07. februar 2001 - 13:24 #1
prøv under

start -> kontrol panel -> system -> enheder

hvis der er nogle enheder med ! så vil computeren ikke arbejde ordentligt.

hvis det ikke virker, kan du rpøve at se om du har msconfig på maskinen og under advanceret fravælger du hurtig nedlukning. det er en ting der er blevet opgraderet, hent en opdate fra www.windowsupdate.com

/* seider */
Avatar billede a34daf Nybegynder
08. februar 2001 - 03:16 #2
Du skal ind i kontrolpanel / strømforsyning og have aktiveret APM (advanced power management). Det skulle umiddelbart gøre tricket, hvis du ikke har rettet i din BIOS da du opgraderede.
Avatar billede he0707 Nybegynder
10. februar 2001 - 11:59 #3
Jeg havde samme problem, det løste sig i samme øjeblik jeg fik en opdateret driver til min scanner/usb
Avatar billede caper Nybegynder
12. februar 2001 - 03:02 #4
Jeg har fundet problemets årsag, det skyldtes softwaren til en lednings fri scroll mus, der åbenbart konfikter med ME. Tak tak Per.
Avatar billede hotpop Novice
22. maj 2001 - 16:29 #5
caper> så luk spørgsmålet ved selv at lave svar og acceptere det.