Avatar billede codpiece Nybegynder
01. april 2004 - 16:30 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvor finder jeg Product ID til min Red Hat Enterprise Linux ES?

Vi har købt en Red Hat Enterprise Linux ES 3.0. Den er leveret i box med 9 CDer, installationsvejledning og et Red Hat Service Information Card.

Men nu hvor jeg skal til at registrere serveren på Red Hat Network kan jeg ikke finde noget Product ID. Jeg kan huske fra sidst at der også fulgte et Red Hat Service Activation Card med, men det var godt nok til en Advanced Server 2.1.

Er der nogen der ved om Red Hat har ændret licensreglerne så der ikke følger nogen Entitlement med i den oprindelige pakke og man derfor bliver nødt til at købe den ekstra? Jeg ville da forvente at det fulgte med, når nu vi skal give 8-9.000 kr for CDerne.

// Codpiece
Avatar billede codpiece Nybegynder
01. april 2004 - 16:31 #1
Avatar billede lap Nybegynder
01. april 2004 - 22:24 #2
Hej E

Ifølge step 2 skal der være noget i kassen :-)
Avatar billede codpiece Nybegynder
02. april 2004 - 12:21 #3
Hej L

Jeg har splittet kassen fra hinanden og der var ingenting :ø(
Avatar billede codpiece Nybegynder
02. april 2004 - 13:56 #4
Det ser ud til at leverandøren følger med på eksperten, for nu har jeg modtaget product id pr email.

// Codpiece
Avatar billede lap Nybegynder
03. april 2004 - 13:06 #5
:-)