Avatar billede -fozzi Nybegynder
02. april 2004 - 20:26 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Debian sources list apache 2

Hej.

Har ikke lige helt styr på det der sources list.

Nogen der kan fortælle mig hvad jeg skal skrive ind for at få apache 2 på listen?

Og hvordan jeg selv finder ud af sådan en ting
Avatar billede eflow Nybegynder
03. april 2004 - 13:11 #1
hvis du kører med en officiel sources.list, så ligger apache2 allerede der, det kan hentes med apt-get install apache2, men skriv lige /etc/apt/sources.list her.
Avatar billede -fozzi Nybegynder
03. april 2004 - 14:53 #2
Den ligger der ikke... apt-cache search til at finde pakkerne...
Man kan vel sætte en streng ind i sources.list og update den
hvorefter apache2 bliver synlig?
Avatar billede lassebm Nybegynder
03. april 2004 - 17:29 #3
Tror du skal opdatere til testing for at finde apache2.

For at gøre det skal du ændre din /etc/apt/source.list

Skift stable ud med testing (alle steder), du skal nok lige udkommentere linjen med security updates, eller fjerne den helt. Derefter gemmer du filen. og køre

$apt-get update

Så skulle den gerne ligge der !