Avatar billede zicko Nybegynder
07. april 2004 - 14:28 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Bærbar på internet via GPRS

Jeg har en bærbar som jeg godt vil kunne gå på nettet med via min mobiltelefons GPRS via bluetooth (Orange SPV E200), men jeg kan ikke rigtig få det til at virke. Hver gang jeg kobler op får jeg en fejlmeddelelse: "Fejl 734: PPP-netværkskontrolprotokollen blev afsluttet"

Er der nogen der kan hjælpe med den?

Det skal forresten lige siges at computeren er "parret" med telefonen, og LCP udvidelser er slået fra, desuden virker den fint hvis jeg bruger telefonen som analogt modem og kalder op til min internetkonto hos TDC....
Avatar billede oversjanten Nybegynder
07. april 2004 - 14:36 #1
hmm...kender ik så meget til gprs...men har søgt på google, og fundet følgende link, som måske kan hjælpe dig.

http://www.mobildebat.dk/viewtopic.php?t=7423
Avatar billede zicko Nybegynder
20. maj 2004 - 18:53 #2
Det viste sig at være en fejl i Oranges systemer... Det krævede mange opringninger i løbet af flere uger at få fat i en service medarbejder der havde bare en anelse om hvor fejlen var så vi kunne få det løst.. pyyhada..
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester