Bærbar på internet via GPRS
Jeg har en bærbar som jeg godt vil kunne gå på nettet med via min mobiltelefons GPRS via bluetooth (Orange SPV E200), men jeg kan ikke rigtig få det til at virke. Hver gang jeg kobler op får jeg en fejlmeddelelse: "Fejl 734: PPP-netværkskontrolprotokollen blev afsluttet"Er der nogen der kan hjælpe med den?
Det skal forresten lige siges at computeren er "parret" med telefonen, og LCP udvidelser er slået fra, desuden virker den fint hvis jeg bruger telefonen som analogt modem og kalder op til min internetkonto hos TDC....
