Avatar billede tanzaweb Nybegynder
08. april 2004 - 00:21 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvordan indsætter man indhold uden $_POST['password']

Hej jeg har en mysql in sert hvor jeg bruger denne sætning:

mysql_query("INSERT INTO users (username, password, firstname, lastname, vej_navn, post_nr, by_navn, phone_num, email, birthday)
    VALUES ('{$_POST['username']}','{$_POST['password']}',
hvad skal jeg bruge istedet for: '{$_POST['username']}' hvis jeg bar vil sætte f.eks ret navn ind på "firstname" pladsen?
Avatar billede jensbn13 Nybegynder
08. april 2004 - 00:33 #1
Forklar lidt bedre.
Avatar billede tanzaweb Nybegynder
08. april 2004 - 00:38 #2
når jeg laver denne insert fra en formular henter den de 2 felter ind med username og password.
De andre felter skal udfyldes med en bestemt tekst uden at komme fra formularen

var det bedre?
Avatar billede tanzaweb Nybegynder
11. april 2004 - 23:48 #3
har selv fundet løsningen, dumme mig