Avatar billede graae Nybegynder
08. februar 2001 - 18:39 Der er 7 kommentarer

Cordless TrackMan Wheel-mus til USB-port !?

Godaften eksperter!

Jeg fik i julegave en Logitech Cordless TrackMan Wheel-mus, men efter at installationen tilsyneladende er udført korrekt, sker det at musen indimellem går kold og sidder fast på skærmen som en permanent dum plet! Jeg har, mens jeg havde to muse tilsluttet, fundet ud af at når min nye mus går kold skifter min computer over til at bruge den gamle standard mus.

Afinstallationen af den gamle mus er tilsyneladende gjort ordentligt, men hvad kan problemet være og hvordan går jeg det løst?

Jeg har tjekket stort set alle muligheder gennem mit kontrolpanel, men fatter bare ikke fejlen!!
Avatar billede makse Nybegynder
08. februar 2001 - 18:45 #1
Hvad OS kører du med. Og hvad version af logitech drivere kører du med?
Avatar billede nomiz Nybegynder
08. februar 2001 - 18:49 #2
Optisk?
Avatar billede graae Nybegynder
08. februar 2001 - 18:50 #3
Jeg ved ikke hvad OS er, men kan se at driveren hedder HID-compliant Cordless Mouse ...
Avatar billede graae Nybegynder
08. februar 2001 - 18:50 #4
Optisk? Hvad?
Avatar billede makse Nybegynder
08. februar 2001 - 18:59 #5
OS=Operativsystem (Windows 95/98/98SE/ME/2000/NT)
Du kan hente de nyeste drivere her: www.logitech.com/cf/support/mousefiles.cfm
Avatar billede cerwin Nybegynder
04. april 2001 - 19:00 #6
Er det den her mus du har: http://www.logitech.com/lang/global/images/productov51.gif ??

Hvornår forekommer problemet hyppigst?
Avatar billede cerwin Nybegynder
15. april 2001 - 22:06 #7
Sker der noget med det her spørgsmål, egentlig?