Avatar billede jinxed Nybegynder
29. september 1999 - 09:50 Der er 1 kommentar og
1 løsning

kald af .vbs filer

Jeg sidder og skal oprette en masse sites på en nt iis 4, og jeg fandt et script der skulle kunne gøre det. Det script jeg skal bruge hedder mkw3site.vbs og ligger i %system path%\system32\inetsrv\adminsamples\. Alle parameterene er jeg med på det er bare selve kaldet af .vbs filen jeg ikke kan dreje.

Nogle vise ord?

Jinxed : )
Avatar billede floffy Nybegynder
29. september 1999 - 10:55 #1
cscript.exe mkw3site.vbs

Dette forudsætter at du har installeret Windows Scripting Host
Avatar billede jinxed Nybegynder
29. september 1999 - 12:03 #2
floffy > jeg gik hen til en maskine hvor Scripting Hosten kørte, og der virkede det...Takker mange gange, du har sparet mig for flere timers kedeligt arbejde

Jinxed ; )